EnFfrida.blogg.se

2012-10-09
10:51:55

Typiskt..
Gick upp 8 imorse för att jag hade tänkt hinna med ganska mycket idag. Började med att duschea, fixa tvätten, gå ut med Dinah, ge Leo mat... Sen fick Leo för sig att han var fullt frisk och hoppade ner för bordet.. Panik! Men det gick då bra. Tog in gårdagens post, tittade igenom posten samtidigt som jag äter min gröt, började känna stressen över att jag inte hunnit läsa så mycket i böckerna som jag borde ha gjort, Dinah börjar bete sig konstigt, släpper ut henne men det händer inget, tar in henne, släpper ut henne igen efter fem minuter, inget händer, tar in henne... DÅ får hon för sig att skita på golvet. Tålamodet tog över och jag blir ursinnig! Skriker, svär och gormar på henne. DÄR kommer huvudvärken.. Hur tusan ska jag kunna plugga nu då? .. Två alvedon och sen hoppas på att den går över snabbt.. 
 
SÅ TYPISKT!
 
Hoppas ni andra har en bättre dag än vad min ser ut att vara!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: