EnFfrida.blogg.se

2012-10-08
12:52:00

Cambridge
Nu börjas det igen. Ska nu under 6 veckor gå på ren kur igen. Och alla ni som tycker att det är en dåligt med sånna här dieter får väll tycka det men jag kan bara säga att jag har aldrig mått så bra som när jag gick på detta. Man får i sig mer och tillräckligt med ämnen än om man äter vanlig mat, jag kände mig piggare och nu i efterhand känner jag att det funkar bäst för mig att först gå ner ganska snabbt i vikt och sen försöka hålla sig där. Jag faller mycket oftare för frestelser om jag bara föröker äta bra och motionera.. "jag går en extra sväng imorn", "bara den här kakan sen ska jag vara duktig". 
Att helt stänga ute mat och inte behöva tänka på det alls tycker jag alltså funkar mycket bättre för mig och sen när man nått den vikt man känner sig bekväm i så kan man sluta tänka på att man inte får äta si eller så och bara använda sitt sunda förnuft. Så till alla er som klankar ner på detta kan få tänka efter för detta funkat faktiskt för vissa. Inte alla, som jag även kan hålla med om, men för mig funkar det!
 
titta bara på detta en gång till.. 11 veckor.. 
 
Kommentar:
#1: Anonym

Imponerande, hur hare gått för dig? :)

Svar: Sorgligt nog stått ganska still.. Har hänt så mkt så jag har inte haft motivation.. Men nu har jag skaffat gymkort och har tänkt köra stenhårt! Bara att bryta ihop och komma igen :)
Frida Folkesson

2012-11-26 @ 17:54:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: