EnFfrida.blogg.se

2012-10-10
10:11:00

Bättre dag idag än igår!
Idag känner jag att dagen blir bättre än gårdagen. Hade världens bildhärva och nästan hälften av bilderna från Vilhelmias dop bara försvann från USB-minnet, panik! Men som tur var så kunde svärfar rädda dom genom att använda ett recover program på minnet och jag fick iaf tillbaka jpg filerna :) 
Idag blir det plugg, plugg, plugg och åter plugg. Också såklart plugg lite till.. Vi håller på med Utvecklings-psykologiska teorier, känner ni inte hur dåligt man mår av bara ordet?! Aja, som hur är har vi delat upp arbetet i gruppen och jag och en till ska läsa på om nån vars namn jag glömt. (Bra eller hur?) 
 
kram till alla er som vill ha en!
 
enlitenvilhelmina
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: