EnFfrida.blogg.se

2012-07-17
21:39:00

ANTAGEN!
Jag har blive antagen till utbildningen jag sökt till kan jag ju berätta för er som inte vet. Så jag kommer i 3,5 år plugga till förskollärare på distans via Luleå tekniska. 
 
- Varför valde jag just förskollärare då? 
- Men hallå, de säger väll sig själv? Att få leka med barn en hel dag är väll inte helt fel? Dessutom får man betalt för de?! Sen att jag är garanterad jobb när jag är klar med utbildningen är ju inte heller helt fel. 
Nä men vi får väll se hur det kommer gå, men jag är då fullt inställd på att det kommer vara mycket plugg och mycket diciplin för att klara av det. Men jag är även en tjurskall och detta ska jag bara klara! Jag har tamme tusan inget val :) 
 
 
Vem kan säga nej till att gosa med sånna här godingar hela dagarna?!
Kommentar:
#1: emma w

grattis! kommer passa dig perfekt!

Svar: Tror jag också! :)
Frida Folkesson

2012-07-17 @ 21:49:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: